Cha Cha !

Hej! :) idag har jag vart hoss pappa och jag har haft Filippa där på besök och de kul ;)
Och Sedan så har jag ridit och jag tänkte då att jag skulle prova de nya grejerna jag hade köpt till Lady (halsförlängare,sporrar) Men de blev inte så jätte lyckat xD Med sporrarna så försökte hon bocka av mig och hon va helt enkelt helt dum och envis, och med halsförlängaren stegrade hon eller ja iaf försökte och sedan så drog hon upp huvudet typ hela tiden och va jobbig med den med och hon var nära på att trassla in sig :O men jag red utan de sen och de blev jätte bra! :) Ha det så bra alla snälla blogg läsare och GLÖMM INTE ATT KOMMENTERA! ;D ;)
// Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0