De här är vi !

Heej! :) här är lite information om bloggerskarna !
Ellen ; Heej ! Jag är en tjej vid namn Ellen och jag har 2 stycken ponnysar som heter Lady och den andra heter  Blondie dom båda är b-ponnyer och är jätte söta! :D <3 Lady är en liten pigg b-ponny som har mycket energi och en STOOR personlighet och är helt underbar!
Blondie är en liten matglad ponny som tar allt i sin egen takt men när de gäller hoppning blir de mer fart för hon älskar att hoppa och är duktig på det och älskar oxå att få komma ut på en härlig tur ut i skogen ;)
Men iaf de var lite om mig (Ellen).
Me (a)
Lady<33
Blondie <3
Filippa ;
Heej! Jag heter Filippa och är 11 år.
Jag älskar djur,hästar,att shoppa och att vara med vänner ;)
Jag har haft egen ponny (Blondie) men sålde henne till Ellen då hon blev förliten..
Idag har jag ingen egen ponny men letar just nu foderponny som jag kan låna :D
Jag har en hamster, två katter och en hund.
Jag tror det var allt om mig.. men jag kan ju inte lägga ut detta utan att ge några bilder :P
Jag ;P
Felix <3
Kan tyvärr inte ladda upp mer bilder då internet krånglar .. :( Men vi hörs senare ikväll eller imorrn :D
// Filippa och Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0