Marknad,Stress,och blandade saker/känslor !

Cha cha! Ellen här nu ! nyss vart hoss Filippa ;) och de har vet jätte roligt :D Och nu är jag hemma och de ska såklart bli.....TACO!!!!!.......as mumsit asså ! :) och imorgon ska jag till marknaden och de kommer bli väldigt stressad/rörigt! För först så ska vi bli häm,tade av pappa vid 10 tiden så då måste vi ju hinna packa djuren , grejjorna och en massa mer ! :)Sedan hemm till pappa och få pressenten för jag fyllde år i går ! :) och sedan så ska vi möta Filippa och ebba på marknaden 1! ;) och efter marknaden ska filippa med oss hemm och då MÅSTE jag rida Lady och kanske Blondie oxå ! :) för jag ska prova den ny köpta halsförlängaren och sporrarna ;) så de blir ju lite spänade och se hur  Lady reagerar,Men på marknaden så vet jag inte direkt vad jag ska köpa men de blir väll lite blandat för jag ser verkligen fram emot att vara där och specielt med Filippa och Ebba för de ska bli så Funny ! xP
Hoppas ni oxå får en underbar dag imorgon som jag ! ;) och KANSkE följer kameran med och då får ni kanske en Bildboomb! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0