Skolan imorn ..!!..

Hej alla!
Ja, imorn börjar ju skolan igen och konstigt nog saknar jag den.. ?
Men iår ska allt ändras, jag ska bli en bättre människa och stå för den jag är ist för att bara spela..
Jag har åkt hem ifrån Ellen nu och sitter hos farmor och farfar på deras gård!
Jag funderar på att sätta turkos strass på mina stövlar ;) Men asså tänk så blir jag inte nöjjd?

Isf ska jag sätta det här :




Men ikväll åker jag hem till mamma och får äntligen se mina converse <3

jag tror jag ber mamma sätta på strassen då jag är rädd att det blir fel..


Men om ni nån gång har satt på strass på stövlarna.., blev det en hiss eller diss? Tacksam för svar då jag inte vill förstöra dom när dom är nya ;)




(Ska fixa nya namngrejjer nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0