Vem ska man tävla? ♥

Ja jag har hittat en tävling som är den 18 septemdet och ni ska hjälpa mig att välja vilcken häst jag ska tävla :)
Lady eller Blondie?
Nu ska just DU hjälpa mig och välja.....jag ska beskriva dom  "noga"  och ni ska se vem som e bäst :D
Lady: Hon är ganska snäll men ho hoppar oftast i alla lägen och är väldigt pigg! :)
och är ganske stirrig och nervös,och ett STOOOOOORT + för att hon är så söt :3
Blondie: Jättesnäll och lugn men hon hoppar på ett sådant speciellt sätt så man har lätt att skummpa ur sadeln men hon brukar vägra och busa lite :S och ett stort problem är hur hon e i transporten,hon kastar sig och håller på!
Men de är ni som bestämmer VEM jag ska välja!?
Jätte snällt av er som kommenterar  ♥
// Ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0